Pereiti prie pagrindinio turinio
Nemokamas pristatymas nuo 60 €
Free EU shipping on orders over €120
Nemokamas pristatymas nuo 60 €
Free EU shipping on orders over €120
Nemokamas pristatymas nuo 60 €
Free EU shipping on orders over €120
Nemokamas pristatymas nuo 60 €
Free EU shipping on orders over €120
Nemokamas pristatymas nuo 60 €
Free EU shipping on orders over €120
Nemokamas pristatymas nuo 60 €
Free EU shipping on orders over €120
Nemokamas pristatymas nuo 60 €
Free EU shipping on orders over €120
Nemokamas pristatymas nuo 60 €
Free EU shipping on orders over €120
Nemokamas pristatymas nuo 60 €
Free EU shipping on orders over €120

Pateikti užsakymą

Mes siūlome įvairius internetinius mokėjimo metodus, kad užtikrintume patogų užsakymų pateikimą mūsų klientams:

  • Elektroniniai bankininkystės metodai (per Paysera.lt sistemą, į kurią būsite automatiškai nukreipti);
  • Elektroniniai bankininkystės mokėjimai (Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay);
  • Banko pervedimas;
  • Dovanų kortelė.

Galite pasirinkti jums patogiausią mokėjimo būdą atsiskaitymo metu. Siekdami užtikrinti saugų apsipirkimą visiems mūsų klientams, visi mokėjimai bus tikrinami saugumo požiūriu.

Norėdami atšaukti užsakymą, eikite į skiltį „Jūsų užsakymai“ ir pasirinkite norimą atšaukti užsakymą. Galite pasirinkti atšaukti atskiras prekes arba visą užsakymą. Jei atšaukimo galimybės nėra, tai reiškia, kad užsakymo atšaukti jau nebegalima.

RutaRuta komanda stengiasi kuo greičiau surinkti ir supakuoti jūsų užsakymus, todėl atšaukimo galimybė yra labai ribota po užsakymo pateikimo.

Jei nepavyko laiku atšaukti užsakymo, galite apsilankyti mūsų Grąžinimo politikos puslapyje, kuriame rasite informaciją, kaip grąžinti užsakymą.

Visos RutaRuta parduodamos prekės priklauso nuo jų prieinamumo. Jei jūsų užsakyta prekė būtų išparduota, informuosime jus per 24 valandas ir pateiksime galimą papildymo datą. Tokiu atveju galėsite pasirinkti: visišką pinigų grąžinimą arba RutaRuta dovanų kortelę, kurią galėsite panaudoti ateityje pirkdami kitas prekes.

Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite el. laišką su visa reikalinga informacija. Sekamiems užsakymams naudokite sekimo nuorodą, kurią rasite el. laiške arba savo paskyroje. Ar tikrinote, ar nėra kurjerio pranešimo ar el. laiško? Jūsų siunta galėjo būti palikta saugioje vietoje arba pas kaimyną.

Jei užsakymo vis dar nepavyko rasti, apsilankykite mūsų Pristatymo informacijos puslapyje arba susisiekite su mumis per info@rutaruta.lt.

Jei susiduriate su sunkumais prisijungiant prie atsiskaitymo ar bet kurios mūsų svetainės dalies, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Galite rašyti mums el. paštu info@rutaruta.lt, ir mes greitai išspręsime problemą.

Mes siunčiame į šias šalis:

  • Lietuva
  • Kitos Europos šalys: Latvija, Estija, Lenkija, Suomija, Švedija, Danija, Vokietija, Nyderlandai, Liuksemburgas, Prancūzija, Belgija, Vengrija, Slovakija, Slovėnija, Kroatija, Rumunija, Bulgarija, Graikija, Italija, Malta, Airija, Ispanija ir Portugalija.

Atkreipkite dėmesį, kad siuntimo kainos skiriasi Lietuvoje ir kitose išvardytose šalyse.

Taip! RutaRuta dovanų korteles galite įsigyti mūsų RutaRuta Dovanų Kortelės puslapyje. Kortelė bus išsiųsta el. paštu į jūsų paskyrai priskirtą el. pašto adresą netrukus po pirkimo arba galėsite ją tiesiogiai siųsti gavėjui. Vėliau ją galėsite atsispausdinti ir įteikti asmeniškai – puiki dovana bet kokiai progai!

Order Returns

For more details, please visit our Returns Policy page.

If you have any further questions or need additional assistance, we’re always here to help. Feel free to contact us at info@rutaruta.lt, and our team will be happy to assist you.

As soon as we receive your order we’ll review the reason for return and let you know what we plan to do next.

You should receive an email to notify you of any action taken.

At RutaRuta, we’re committed to delivering the highest quality products, so we’re sorry to hear that your order arrived damaged or faulty.

We understand how frustrating this can be, but rest assured—we’re here to make it right. Please contact us via info@rutaruta.lt and provide details about the faulty/ damaged product(s).

We kindly ask you not to dispose of the item, as we may request photos to help us understand the issue and ensure it doesn’t happen again.

We’re really sorry to hear that something went wrong. At RutaRuta, we process orders with the utmost care, but occasionally errors can happen. Don’t worry—we’ll resolve this as quickly as possible.
Please contact us at info@rutaruta.lt and include the following information to help us assist you:

  1. Your order number
  2. Details of the incorrect item received (a clear picture would be very helpful)
  3. Confirmation of the correct item you ordered
  4. The email address used for your order

Once we’ve reviewed the issue, we’ll send you an email to let you know what steps we’ll take to make things right.