Skip to main content
Free LT & LV delivery over €60
Free EU shipping on orders over €120
Free LT & LV delivery over €60
Free EU shipping on orders over €120
Free LT & LV delivery over €60
Free EU shipping on orders over €120
Free LT & LV delivery over €60
Free EU shipping on orders over €120
Free LT & LV delivery over €60
Free EU shipping on orders over €120
Free LT & LV delivery over €60
Free EU shipping on orders over €120
Free LT & LV delivery over €60
Free EU shipping on orders over €120
Free LT & LV delivery over €60
Free EU shipping on orders over €120
Free LT & LV delivery over €60
Free EU shipping on orders over €120

Orders & Shipping

Siūlome įvairius internetinius mokėjimo būdus, kad mūsų klientai galėtų lengvai pateikti užsakymus:

  • Elektroninė bankininkystė (per Paysera.lt sistemą, į kurią būsite automatiškai nukreipti);
  • Mokėjimai kortelėmis (Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay);
  • Banko pavedimas;
  • Dovanų kortelė.

Jūsų pageidaujamą mokėjimo būdą galėsite pasirinkti atsiskaitymo metu. Siekdami užtikrinti saugią apsipirkimo patirtį visiems klientams, visi mokėjimai bus tikrinami saugumo patikrinimais.

Norėdami atšaukti užsakymą, eikite į skiltį „Jūsų užsakymai“ ir pasirinkite užsakymą, kurį norite atšaukti. Galite pasirinkti atšaukti atskiras prekes arba visą užsakymą. Jei atšaukimo parinktis nėra prieinama, tai reiškia, kad jau per vėlu atšaukti užsakymą.

RutaRuta dedame visas pastangas, kad kuo greičiau atrinktume ir supakuotume jūsų užsakymus, todėl atšaukimo galimybė yra labai ribota po užsakymo pateikimo.

Jei nepavyko atšaukti užsakymo laiku, apsilankykite mūsų Grąžinimo taisyklių puslapyje, kur rasite informaciją, kaip grąžinti užsakymą.

Visos RutaRuta užsakytos prekės priklauso nuo jų prieinamumo. Jei prekės sandėlyje nebūtų, mes informuosime jus per 24 valandas ir nurodysime galimą papildymo datą. Tokiu atveju pasiūlysime jums dvi galimybes:

Visišką pinigų grąžinimą į pradinį mokėjimo būdą;
RutaRuta dovanų kortelę, kurią galėsite panaudoti kitiems produktams įsigyti arba išsaugoti, kol prekė bus papildyta.

Kai tik jūsų užsakymas bus išsiųstas, atsiųsime jums el. laišką, kad galėtumėte sekti jo būseną.
Jei užsakymas turi sekimo numerį, naudokite nuorodą, pateiktą el. laiške arba jūsų RutaRuta paskyroje, kad sužinotumėte, kur yra jūsų siunta.

Patikrinkite, ar negavote kurjerio pranešimo arba pristatymo kortelės. Siunta galėjo būti palikta saugioje vietoje, pas kaimyną ar perkelta į vietinį skyrių.

Daugiau informacijos apie pristatymo procesą galite rasti mūsų Pristatymo informacijos puslapyje.
Jei užsakymas dingo, susisiekite su mumis adresu: info@rutaruta.lt.

If you’re experiencing any issues accessing the checkout or any part of our website, please don’t hesitate to reach out to our Customer Service team. You can contact us via info@rutaruta.lt, and we’ll work quickly to resolve the problem for you.

Mes pristatome į šias šalis:

  • Lietuva
  • Kitos Europos šalys: Latvija, Estija, Lenkija, Suomija, Švedija, Danija, Vokietija, Nyderlandai, Liuksemburgas, Prancūzija, Belgija, Vengrija, Slovakija, Slovėnija, Kroatija, Rumunija, Bulgarija, Graikija, Italija, Malta, Airija, Ispanija ir Portugalija.

Atkreipkite dėmesį, kad pristatymo kainos skiriasi Lietuvoje ir kitose išvardytose šalyse.

RutaRuta dovanų kortelės yra prieinamos RutaRuta Dovanų Kortelės puslapyje. Po įsigijimo dovanų kortelė bus išsiųsta el. paštu į jūsų paskyroje nurodytą adresą. Vėliau galėsite ją persiųsti gavėjui arba atsispausdinti ir įteikti asmeniškai – puikiai tinka bet kokiai progai!

Order Returns

For more details, please visit our Returns Policy page.

If you have any further questions or need additional assistance, we’re always here to help. Feel free to contact us at info@rutaruta.lt, and our team will be happy to assist you.

As soon as we receive your order we’ll review the reason for return and let you know what we plan to do next.

You should receive an email to notify you of any action taken.

At RutaRuta, we’re committed to delivering the highest quality products, so we’re sorry to hear that your order arrived damaged or faulty.

We understand how frustrating this can be, but rest assured—we’re here to make it right. Please contact us via info@rutaruta.lt and provide details about the faulty/ damaged product(s).

We kindly ask you not to dispose of the item, as we may request photos to help us understand the issue and ensure it doesn’t happen again.

We’re really sorry to hear that something went wrong. At RutaRuta, we process orders with the utmost care, but occasionally errors can happen. Don’t worry—we’ll resolve this as quickly as possible.
Please contact us at info@rutaruta.lt and include the following information to help us assist you:

  1. Your order number
  2. Details of the incorrect item received (a clear picture would be very helpful)
  3. Confirmation of the correct item you ordered
  4. The email address used for your order

Once we’ve reviewed the issue, we’ll send you an email to let you know what steps we’ll take to make things right.